Ahad, 9 November 2014

move on

susah pe nak ubah diri.

nak buang tabiat buruk.

nak tukar citarasa.

nak benci benda yang tak suka.

nak move on.


susah kut.

susah gila nak tarbiah diri supaya jadi baik.



nak syurga.

tapi masih buat dosa.


nak rasa manisnya iman.

tapi bergelumang dengan dosa.


farah.

kau kenapa.

kata nak jadi baik tapi benda wajib pun kadang kau lalai.


ikhtilat pun kejap jaga kejap tak.


kamil unfollow kat insta pun sentap

eh kemon laaa.



tapi aku dah deactivate twitter buat kali ke berapa tah kan.


banyak kenangan kot.

dengan nisa nina kamil kekawan kem.


biarlah.

kenangan tu terkubur. 


aku kena move on.

kena kuat.


takkan sebab kamil dah gini.

eee kemon la!

hahahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya juga manusia. Mengakukan khilaf. Jika salah, tolong berikan reaksi anda diruangan ini. Sekiaaan..