Khamis, 29 Januari 2015

Imma the happppy girl

So harini ada program pasal spm and pmr.

Eh bukan pmr tapi pt3 hehe tershashul

Akurjanji ikrar apa semua

And aku kena jadi ketua baca ikrar bg pelajar gemilang

Hahahahahahaha

Kelakor je. Lutut bergetaqq tahuuu walaupun dah biasa haha

So far.. okay & seronok

First time merasa jadi pelajar elit aka pelajar gemilang

First timee kott

Masa upsr tak merasa langsung :') terabai. Saingan hebat.

Tapi alhamdulillah at least i got 3a's

Masa pmr pun tak merasa. Rasa tercbar kekawan rapat semua dapat award elit tu sedangkan aou tak pun

So aku jadikan semua tu sebagai satu cabaraan.

Aku buat bersungguh. nak buktikan walaupun aku bukan daripada golongan elit aku tetap boleh berjaya

And... yeah alhamdulillah.

Aku dapat 6a walaupun bukan tergolong pelajar elit

so bila buat pertama kali dalam kali terakhirhnya aku dapat gak jadi golongan antara pelajar pintar.

Aku bangga sbb dapat banggakan mak.

Moga apa yg aku dapat boleh menaikkan lgi semangat belajar aku.

Common faraaah..

Atleast dapat 7a.

A untuk;

Bm
maths
pai
Sej
chem
Akaun
Add maths

Insya Allah.

Aku boleeeeh kalau aku rajin!!!!

FARAHHH U CAN DO IT!!!

nak jadi chemical engineer ennn hihi


So. Sambung tadi.....

Icha dapat award. Dari jpns. Untung aaa hahaha sempena pmr haritu.

Tergugat ko tahuuu



Haha insya Allah aku pun bolehh ������������

And. Dalam pukul 11 lebih majlis settle. Dekat pukul 12 jumpa cikgu umi tanya belajar akaun ke tak tapi ckgu umi kata tak sbb da nak balik

So aku wada ica nisa pun lepak kat bilik guru.

Pom pang pom pang dengan cikgu baya hahha lamaaaa tak sembang ngan dia.

Dulu ajar bm.skg dah tak hahaha

Seronok gak apa yg kitoramg sembang.

Seolah benda tu mcm hari terakhir utk kitorang mwahahaha

Nak balik tu salam u salwati. Main kiss kiss sampai bunyik kat mulut ko tahuuu hahaha

Salam ckgu hani.. dia pelik tah kenapa tetiba hahahaha

pastu salam pn hasnah. dia siap hug aku lagi weee pastu cakap dgn cikgu2 lain kat situ, jangan jelesss hahhhaha siap cakkap have a happy weekend

riuh gak bilik guru sbb kitorang ngehngeh.

Tah kenapa...

Tetiba raasa sebak. sebak sebab terlalu seronok :))))))

Harap akan ada lagi hari hari mcmni hihi byeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya juga manusia. Mengakukan khilaf. Jika salah, tolong berikan reaksi anda diruangan ini. Sekiaaan..