Ahad, 3 Mei 2015

Alia

Bertuah rahim seorang ibu dapat anak macam awak.

Baik hahaha

Kenal dalam em 3 tahun lebih. Best kenal dengan awak.

Penuh dengan cabaran

Permainan lain daripada yg lain.

I loooike. Hahahaha.

Dengan awak saya belajar jadi diri saya yang terbaik ahaks.

Walaupun kekadang konfius siapa kakak siapa adik.

Tapi tu tak menghalang. Hahaha

happy birthday Nur Alia

Sannah helwah ukhtee.

Suku tahun kehidupan.
Moga amal makin bertambah.
Sebab kubur sentiasa menanti.

Duduk kat dunia tak berapa lama. Kira beberapa jam/ hari je kalau nak banding dgn akhirat.

Sabar hadapi pelbagai cabaran.
Tabah bila sedang menghadapi.
Bersyukur bila dah melepasi.

Terus jadi Alia yang sekarang sebab saya sayang awak yang sekarang.

Awak yang saya ceerita pasal agama. Dekatkan saya pada Tuhan.

Nur Alia. Yang tinggi cahayanya.

Yang tinggi ilmunya.
Yang tinggi adabnya.

Hikhik.

Saya taip dengan penuh kesakitan yang maha azab. Hahahaha.

Serious.

So idea banyak hilang.

Last but not least, saya akan ada kat sisi awak bila awak perlukan.

Selagi saya tak tidur lagi. Hahahah.

Kita akan jumpa.

Kalau tak sekarang, nanti.

Kalau bukan kat dunia, tapi kat telaga thur. Allahuma ameen.

Terima kasih jadi kawan yang terbaik untuk saya. Hihi

Sayang awak #mwahciked

Ps; ekceli nak jadi orang first yang wish and sebaaaaikkkk sangat awak ingatkan. Saya bukan lupa harini  birtday awak tapi betul betul tak ingat

Huhuhu. Faham taak. Beza aw lupa dgn tak ingat muehehehe

Sambung

Nak jd orang first sebab k memang selalj en orang wish tepat 12 malam tapi.. tetiba nak buat kelainan.

Walaupun antara sebab lainnya saya teetidur tepat 12 malam tu hahahaha. Dah kunci jam kut. Pastu tejaga pukul 3 lebih. Tu pun lepas mimpi awak whatsapp saya kata

Farah, cepat laaa wish.

Hahahahahahaha.

Saje je tadi buat tak layan dan cakap hb je. Mesti berbirat je hati enn hihihi

Ni la namanya dugaan.

Moga lebih tabah menghadapi dugaan dapatt kawan mcm saya kehkeh.

Bye awak. Take care. Jaga diri.

Nak jadi yg terakhir wish. Takdelah berebut dengan org2 lain yg sayang awak hahahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya juga manusia. Mengakukan khilaf. Jika salah, tolong berikan reaksi anda diruangan ini. Sekiaaan..