Khamis, 7 Mei 2015

Ubah, Farah.

Hai.

Lama tak mencoret kisah-hidup-tak-berapa-nak-menarik aku hahaha

Ada pun post copy dari group whatsapp, dan beberapa puisi-tak-jadi yg menggambarkan kehidupan sebenar aku.

Abah pun dah tak ada walaupun hakikatnya sampai sekarang i still caaaan't believe it

Lusa genap 3 bulan. :')

Abah. Tenanglah. Moga Allah merahmatimu. Allahuma Ameen.

-----

Aku.

Sebenarnya tahun ni ada baaaanyak misi yang mesti kena buat.

10A. Ticket for futher study in Queensland dalam bidang psychology.

Nak jadi baik gila.

Dah baik- taknak riak.

Dah buang sikap riak- nak buat solat2 sunat like tahajud, ba'diah & qabliah, tahajjud. Tiga ni kena buat dan istiqomah.

Nak patuh cakap orang tua.

Aku cuba.

Aku akan cuba.

Aku boleh untuk cuba.

Nak masuk syurga. Nak cinta pada Allah. Nak sayang pada Nabi. Nak rasa kenikmatan iman yang sebenar.

Mid-year exam dah start.

Paper akaun dah lepas.

9 subjects to go :']

Aja aja fighhhtiiiing!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya juga manusia. Mengakukan khilaf. Jika salah, tolong berikan reaksi anda diruangan ini. Sekiaaan..