Jumaat, 7 Ogos 2015

Melarikan. Bukan memutuskan

Okay.

Pernah tak dalam hidup, kau nak sangat menghilang daripada seseorang?

Menjauhkan diri.

Block number dia dekat whatsapp, unfollow twitter, block di instagram.

Sebab..

Nak kuburkan memory dia dan kau. Serta-merta.

Bukan sebab benci, tapi sebab sayang.

Bukan kerana bergaduh.

Tapi..

Saja-saja nak jauhkan diri. Rasa diri sangat la banyak kekurangan. Rasa tak layak bersama dia.

Atau

Rasa segan sebab satu situasi berlaku yang rasa macam nak letak muka bawah tanah. Haha.

And.

Aku mengalaminya sekarang.

Kerana saayang, aku delete kau dari contact number. Aku block number kau.

Kerana malu. Aku delete twitter aku. Hahahahaha can u feel me? Hukhuk

Aku cuma menjauhkan diri.

Bukan memutuskan silaturrahim.

Harap faham.

Kamil alia dan kak farhana.

Thanks for everything. So much love ♡♡♡

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya juga manusia. Mengakukan khilaf. Jika salah, tolong berikan reaksi anda diruangan ini. Sekiaaan..